Jurnal InterAct, Vol. 1 No. 1, Mei 2012
1.) Stages and Components of a Persuasive Campaign. --Herbert Simmons.
2.) Communication and the Empowerment of Powerless Civil Society. --Alois Agus Nugroho.
3.) Integrated Communication: Marketing Communication in the Interactive Age. --Andre Hardjana.
4.) Konvergensi Teknologi dan Media: Implikasi bagi Komunikasi Korporat dan Pemasaran Masa Depan. --M. Alwi Dahlan.
5.) Komunikasi dalam Perubahan Sosial dan Pembangunan. --Satria Kusuma.
6.) Membangun Trust untuk Keberlangsungan Hidup Perusahaan. --Isabella A. Siahaya.
2.) Communication and the Empowerment of Powerless Civil Society. --Alois Agus Nugroho.
3.) Integrated Communication: Marketing Communication in the Interactive Age. --Andre Hardjana.
4.) Konvergensi Teknologi dan Media: Implikasi bagi Komunikasi Korporat dan Pemasaran Masa Depan. --M. Alwi Dahlan.
5.) Komunikasi dalam Perubahan Sosial dan Pembangunan. --Satria Kusuma.
6.) Membangun Trust untuk Keberlangsungan Hidup Perusahaan. --Isabella A. Siahaya.
Hardjana, Andre - Personal Name
Simmons, Herbert - Personal Name
Nugroho, Alois Agus - Personal Name
Dahlan, M. Alwi - Personal Name
Kusuma F. M., Satria - Personal Name
Siahiya, Isabella A. - Personal Name
Simmons, Herbert - Personal Name
Nugroho, Alois Agus - Personal Name
Dahlan, M. Alwi - Personal Name
Kusuma F. M., Satria - Personal Name
Siahiya, Isabella A. - Personal Name
Vol. 1 No. 1, Mei 2012
Jurnal InterAct JIK-84
2252-4630
Jurnal InterAct
Jurnal
Indonesia
Universitas Katolik Indonesia Atma Jaya
2012
Jakarta
64 hlm
LOADING LIST...
LOADING LIST...